Pages

Sunday, August 23, 2009

All you need to know



8 comments:

Jazz said...

Yep. That pretty much covers it...

Big Brother said...

Life in a nutshell...

Liza said...

makes it sound so simple :)

ticknart said...

What if it's just a little creepy?

Hagelrat said...

lol, sounds about right to me.

Shweta said...

Lmao, this is all that had to be carved on those stone tablets...

choochoo said...

Jazz & Big - isn't it just? Feel free to carry a copy around in your pocket for consultation.

Liza - it is!

Ticknart - then close the drapes.

Hagelrat - juppjupp

Shweta - rotfl. Yeah, but I don't think we'll be seeing it in the Bible anytime soon...

Jocelyn said...

Damn, you're clever!